نصب دوربین مداربسته در تجریش کالا بست
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

در نصب دوربین های مداربسته بیرونی باید دقت کنید در صورتی که اطراف آن گیاه و درختی وجود دارد، رشد آنها موجب پوشیده شدن دید دوربین مداربسته نشود. همچنین مراقب لانه سازی پرندگان روی دوربین مداربسته باشید. آشیانه پرندگان علاوه بر آلوده کردن دوربین می تواند به دوربین در دراز مدت آسیب برساند ضمن اینکه دوربین در بین پوشال ها پنهان شده  و دیگر تصویری جز اجزای آشیانه ارسال نمی کند. – اطلاعات لازم قبل از نصب دوربین: هیچ گاه دوربین را بر روی اجسام رسانا نصب نکنید. اجسام رسانا مثل فلزات جریان های مغناطیسی را از خود عبور می دهند که باعث ایجاد نویز در تصویر خواهند شد. همچنین طول عمر مفید دوربین مداربسته را نیز کم می کند.

 مناسب ترین زاویه هر اتاقی جهت نصب دوربین مداربسته تجریش معمولا کنج اتاق ها و محوطه هاست. باید اطمینان حاصل کنید که دوربین مداربسته تصویر تمام ورودی‌ها و خروجی‌های اتاق را پوشش می دهد و همچنین نزدیک به پریز برق است. اگر قصد نصب دوربین مداربسته در محیط بیرون را دارید، حتما در ارتفاع بالای 3 متر نصب کنید تا در دسترس عموم و سارقین قرار نداشته باشد. بهتر است حتما قبل از عملیات کابل کشی امکان سوراخ کردن دیوارها را بررسی نمایید (از جهت مسیر عبور کابل های برق و تاسیسات و…). چنانچه امکان سوراخ کردن دیوار یا نصب دوربین در محل مورد نظر نباشد بهتر است یک جای جایگزین پیدا کنید.

توجه نمایید که نصب دوربین مداربسته می تواند به راحتی یافتن یک محل مناسب، اتصال آن به برق و روشن کردن آن و سپس همگام سازی آن با برنامه تلفن همراه یا دسک تاپ باشد. اگرچه ممکن است برخی از آنها نیاز به دریل و سوراخ کردن دیوار داشته باشند، اما بیشتر دوربین های داخلی که ما با آنها سر و کار داریم برای نصب تنها به یک پیچ گوشتی احتیاج دارند. بنابراین اگر برخی اصول اولیه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته را رعایت کنید، می توانید خود خانه و محل زندگیتان را به دوربین مداربسته مجهز کنید. مهم ترین بخش در این محل انتخاب محل مناسب برای خرید دوربین مداربسته در تجریش بود که این کار را می توانید با کمک از متخصصین انجام دهید. دوربین هایی که قابلیت چرخش و حرکت دارند را در محل قرار دهید که مانعی بر سر راه حرکت آنها نباشد. حتماً دید دوربین را در آن محل چک کنید تا در زمان چرخش مانعی دید دوربین را کور نکند.





:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: